Akademia – z jedzeniem konkuruje tu tylko jakość obsługi


Akademia – z jedzeniem konkuruje tu tylko jakość obsługi

‘Nie jestem w stanie powiedzieć, czy lepsza jest obsługa, czy jedzenie’. Taka recenzja naszej Akademii pojawiła się ostatnio w serwisie Tripadvisor. Nie zaskoczyła nas treść, bo przecież powszechnie wiadomo, że jakość obsługi jest dla nas tak ważna, jak zawartość karty. Po raz pierwszy jednak nasz gość nie mógł zdecydować, co bardziej go ujęło.

Postanowiliśmy więc przejrzeć pozostałe recenzje z Tripadvisora i sprawdzić, która część naszej działalności zajmuje, według naszych Klientów pierwsze miejsce.

‘Obsługa ogromnie miła, uśmiechnięta, znająca doskonale kartę, a co do dań – niebiańskie!’ – pisze Wiktoria.

Tak. Bardzo się staramy. Menu komponuje i pilnuje niezmiennie wysokiej jakości wykonania potraw nasz szef kuchni. Załogą zarządza manager restauracji Rafał. Obydwaj są wymagający, to prawda, ale stosują te same standardy nie tylko do swoich pracowników, ale przede wszystkim do siebie.

Nasza załoga świetnie zna kartę Akademii – zarówno tę stałą, jak i jej okazjonalną, weekendową część. Znajomość menu, to zresztą jedna z pięciu koronnych zasad obowiązujących w naszej restauracji. Wiemy, co serwujemy i jak to przyrządzamy. Wiemy, które danie jest wegańskie a które wegetariańskie, znamy również alergeny, które zawierają nasze dania. Jeśli więc chcesz wiedzieć – pytaj, zawsze chętnie odpowiemy na pytania.

‘Nie jest to łatwe i oczywiste połączenie w standardach obsługi klienta nienagannej formy i stosownego dystansu z życzliwością i otwartością, aby gość poczuł się wyjątkowo, a nie tylko jak kolejna osoba obsłużona według odpowiednich standardów’ – to z kolei opinia Renaty.

Jedna z podstawowych zasad pracy najlepszych kelnerów brzmi: ‘bądź miły, ale pełen profesjonalizmu’. Jak widać, nasi Klienci dostrzegają jakość obsługi. I doceniają, co jest dla nas szczególnie ważne. Lubimy miejsce, w którym pracujemy i to co robimy. Uwielbiamy naszych Klientów i czasem aż korci nas, żeby się z nimi zaprzyjaźnić. Wiemy jednak, że nie każdy ma na to ochotę. Dlatego jesteśmy zawsze w pobliżu, ale nie narzucamy się. Opowiadamy o menu, jednak nie wypowiadamy opinii o swoich ulubionych daniach albo napojach. Dla nas, to Klient gra zawsze pierwsze skrzypce. I robimy wszystko, żeby czuł się u nas wyjątkowo. Każdy. Niezależnie od okazji.

Z jedzeniem konkuruje tylko jakość obsługi

‘Obsługa jest fantastyczna. Zawsze potrafi doradzić, zaproponować specjalne danie spoza karty i wprowadzić bardzo miłą atmosferę. Nie sposób nie wspomnieć o profesjonalnej obsłudze jaką zapewniają kelnerzy. Potrafią idealnie trafić w gust Klienta, są przesympatyczni i sprawiają, że do Akademii wręcz chce się wracać, aby skosztować kolejnego dania, które rekomendują’ – pisze Kasia.

To duża sztuka, aby już podczas pierwszej rozmowy wczuć się w gusta i upodobania Klientów. Jak widać – nam się to udaje. Mamy naprawdę świetnych pracowników, którzy bycie w Akademii lubią i traktują raczej jako misję i sposób na życie, niż pracę. I chyba najbardziej cieszy nas właśnie to, że udało nam się skompletować obsługę, która do pracy w Akademii podchodzi tak samo, jak my: z pasją, uśmiechem i otwartością. Każdego dnia przychodzimy do pracy ‘na nowo’, jak pierwszego dnia – dzięki temu wciąż coś odkrywamy, nie nudzi nas codzienna rutyna, a każda rozmowa z Klientem jest motywacją i inspiracją.

‘Dania przepyszne, różnorodne, każdy znajdzie coś dla siebie. Obsługa perfekcyjna, nigdzie nie widziałam tak dobranego składu kelnerskiego:) Na plus również przepyszne drinki, a desery (szczególnie sernik) to niebo w gębie ‘- Lena.

Jest nas niewielu, ale staramy się być naj! Nasi kelnerzy: Justyna, Kamil, Daniel, Przemek i Patryk, to absolutnie fantastyczny team! Zawsze uśmiechnięci, pełni zapału i nowych pomysłów. Niepoprawni optymiści – zastanawiamy się, jak oni to robią – kładą się spać późno w nocy po ciężkim dniu pracy, żeby rano znów z uśmiechem zjawić się w drzwiach Akademii. Pozytywnie zaskakują nas (i Gości, jak widać po recenzjach) każdego dnia od nowa. Idealnie rozumieją zasadę: ‘Klient ma zawsze rację’ – pamiętają o prośbach specjalnych naszych Gości, pilnują określonej przez Klientów rutyny posiłku, reagują błyskawicznie, jeśli pojawi się jakiś problem (wiadomo, one zdarzają się każdemu) i nie upierają się przy swoim. A co najważniejsze – mają ogromny dystans do siebie, niezwykłe poczucie humoru i NIGDY się nie obrażają!

‘(…) po raz kolejny zdecydowanie się nie zawiedliśmy. Personel sprostał naszym wszelkim niecodziennym oczekiwaniom i prośbom, nie istniały rzeczy niemożliwe do zrealizowania’ – Ola.

Właśnie po to tu jesteśmy. Akademia wyrosła z naszej pasji do świata. A częścią tego świata są nasi Goście. Bez nich (bez WAS) nas by nie było, a nasza praca nie miałaby większego sensu. Uwielbiamy patrzeć, jak uśmiechacie się do nas już w drzwiach, z zachwytem przyglądamy się Waszym pierwszym reakcjom na smak naszych dań. Każde pozostawione na talerzu niedokończone danie przeżywamy głęboko i traktujemy jak porażkę, nie biorąc często pod uwagę tego, że porcja była obfita i ktoś nie dał jej po prostu rady.

Staramy się jak możemy, jakość obsługi jest niezmiernie dla nas ważna. Kochamy bowiem Akademię i chcemy, żebyście pokochali ją równie mocno jak my. Dziękujemy za doskonałe recenzje, zapewniamy, że będziemy starać się równie mocno jak dotychczas, żebyście nie mieli pewności, co lubicie u nas bardziej: jedzenie czy obsługę 😊.